poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Kasia odpowiada na TAG! : D

otagowała mnie : tashasstyle, dzięki <3

Zasady:

1. Umieść obrazek "10 pytań kosmetycznych od Majorki"
2. Odpowiedz na 10 pytań kosmetycznych
3. Powiedz, kto Cię oTAGował
4. OTAGuj 12 blogów tym TAGiem
5. Poinformuj blogi o oTAGowaniu
1. Używasz kolorowych cieni do powiek,czy neutralnych?
Nie maluję się na codzień, ale jak mam już wybierać. To wybieram i kolorowe i neutralne oby dwa są równie fajne.
2. Co wolisz bardziej 'pomadkę czy błyszczyk'?

Trudny wybór, ale chyba błyszczyk :)
3. Czy uważasz, że tylko drogie produkty są dobre?
Uważam, że cena nie świadczy o produkcie ;)
4. Co sądzisz i czy używasz różu do policzków?
Fajna sprawa, choć używam rzadko. 
5. Jaki jeden produkt kosmetyczny kolorowy zabrałabyś na bezludną wyspę? 
Chyba balsamik do ust lub krem do ciała :D
6. Miałaś kiedykolwiek problemy z cerą?
Raczej nie :)
7. Używasz filtrów?
Ostatnimi czasy rzadko, nie przepadam za słońcem i opalaniem.
8. Na jaki produkt kosmetyczny uważasz, że trzeba wydać więcej pieniędzy?
Tusz do rzęs.
9. Co sądzisz o maseczkach i czy ich używasz?
Myślę, że spoko sprawa chociaż nie używam :)
10. Jakiej gwiazdy makijaże podobają ci się najbardziej?
Kim Kardashian! :DD
TAGUJĘ :
Ok, a teraz takie tam info na marginesie. Przechodząc do rzeczy : jak widać na blogu jest nowy wygląd, właściwie ten po odnowie mojego bloga nie gościł tu zbyt długo, ale ok. Mam nadzieję, że całokształt Wam się podoba. W dalszym ciągu zapraszam do głosowania w ankiecie obok. Dzięki, cześć :-)

12 komentarzy:

  1. Dziękuję za taga :D ja też lubię makijaże Kim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaaaa! dzieki, ale ja nawet nie mam chyba 12 blogów do otagowania :D ale sprobuję sprostac zadaniu :D kisss :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma za co dziewczęta, czekam na odpowiedzi zatem!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. "Używasz filtrów?
    Ostatnimi czasy rzadko, nie przepadam za słońcem i opalaniem."
    - ale przecież filtry chronią przed opalaniem skóry (zależy jak mocny wybierzesz), więc są zalecane tym bardziej, jeśli chcesz ochronić ją przed promieniami słonecznymi. :))

    Tak poza tym, również brałam udział w tym TAGu. Pozdrawiam i zapraszam na moje wrześniowe rozdanie, już wkrótce!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odp: Tak tak, Rihanna królową mojego bloga. :)
    A jakoś tak mi podpasowała, będąc jednocześnie jedną z moich ulubionych artystek. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak na marginesie, spojrzałam na listę Twoich postów i licznik odwiedzin. Myślę, co jest grane, dopiero wtedy przeczytałam pierwszą notkę. Mądrze zrobiłaś zaczynając tutaj od nowa, zamiast zakładać nowego bloga. Będę pamiętać o takim wyjściu w jakimś nagłym wypadku. :)
    Choć, póki co, na takie rewolucje się nie zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję, ale już go robiłam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. dziekuję Ci bardzo za otagowanie : * w najbliższym czasie odpowiem! : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Kochane dziewczyny za komentarze ;)

    OdpowiedzUsuń